Kérdését itt teheti fel:

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő!

Sajnálatos módon két napja folyamatos gyulladásban van a szemem. Nagyon vörös és folyamatosan könnyezik.
Kérem amennyiben tud, segítsen ennek elmulasztásában.

Köszönettel,
Adrienn
Tisztelt Adrienn!
Több oka lehet ezen tüneteknek, amennyiben nem túlzott fáradtságból adódik vagy a túlzott mennyiségű "kék fénynek", amelyet a telefonok, számítógépek, laptopok kijelzői adnak, abban az esetben javasolt egy személyes egyeztetés szakorvossal.
Javaslatom, hogy pihentesse egy napig, amennyiben nem észlel változást kérem keressen fel feltétlenül egy szakorvost.
Üdvözlettel:
Csobay Ildikó
Kedves doktornő!

Ma reggel dagadt és piros szemmel ébredtem. Mivel eddig ilyen nem fordult elő, kérném a segítségét, hogy most mit tegyek.

Köszönettel:
Gábor
Kedves Gábor!

Sajnálatos módon ezen tünetek több féle betegségre is utalhatnak, például: allergia, kötőhártyagyulladás stb.
Mindenképpen javasolt a szakorvossal történő személyes konzultáció.
Üdvözlettel:
dr. Csobay Ildikó