Dr. Prinz Géza

• Specialitások:
    • neurológiai betegségek szemtünetei
    • neurológiai szemrángás, tikkelés
    • kizárólag felnőtt ellátás (18 éves kor felett)

Rendelés típusa:

• Személyes, rendelői vizit

Páciensek fogadása COVID fertőzés után:

• negatív PCR lelet

Online bejelentkezés az  OrvostKeresek rendszerével történik, ami regisztrációhoz kötött!

Szakmai tapasztalata:

• Egyetem alatt diákkörösként kutyákon agyi erek autoregulációját vizsgálta.
  • Neurológiai szakorvosjelöli időszakban cerebrovascularis kórképekről készített előadásokat.
  • Pszichiátriai szakorvos jelölt korában (osztályvezető irányítása, szervezése mellett) neurotransmitterek, elsősorban GABA liquor szintjét vizsgálták, erről csehszlovákiai Kromerizben kongresszuson is beszámolt.
  • Merényi Gusztáv Kórház Pszichiátriáján töltött újabb 4 év során öngyilkossági kísérletet követően osztályunkra utalt betegek utógondozására szervezett ambulanciát.
  • Epidemiológiai jellegű munkái a Végeken című, Prof. Dr Knopp Mária szerkesztette újságban jelentek meg.
  • 1992. óta idegrendszeri gyulladásokról számos továbbképző előadást tart szakorvos jelölteknek, családorvosoknak.
  • 1981. óta leletezik EEG görbéket, 1992. után átmenetileg gyermek EEG-ket is.
  • 2001. őszén 3 hónapot Japánban tanulmányozta a lokális atheroscleroticus plakk képződés és kórokozók kapcsolatát, erről a Kyotoi Egyetem Neurológiai Tanszékén , majd idehaza az Atherosclerosis társaság Kongresszusán tartott előadást.
  • 2000-2001 fordulóján illetve 2-3 évvel ezelőtt a fertőző agyhártyagyulladásokról több rádiós és TV nyilatkozatra kérték fel.

Tanulmányai:

• SOTE-Általános Orvostudományi Kar - Általános orvos